söndag 8 februari 2015

Underbara sol!!!!!

Sen frukost vart det, strax efter kl 9 ;) Mannen va snäll o lät mig sova i morse, sov igen skit hela natten. Så jag vaknade vid halv nio... 
Vi gick ut efter frukosten, måste passa på när solen skiner!! :D Det blåste lite men hade kunnat vara ute läääänge!!! 

Löööövly!!!!

Men efter 1.5 timme ville Ida in så jag gick in me henne. Tim ville va ute så han o Patrik va nog ute drygt 2 timmar :) Jag o Ida fixade lunch tills killarna kom hem!

Min lunch ;)

Tim o Patrik har lagt sig o sovit en stund. Ida o jag kollar på Bamse :)
När Tim har vaknat ska de leka med Jonna! Jag ska nog till Gränby, handla lite till Idas kalas o ev träna. Jaaaa jag är tränings beroende nu ;) Nej då, hahaha! Men jag kommer inte kunna träna mån o tis o då vill jag träna idag... Då jag inte körde armar, baksida av bröstbenet igår kan jag göra det idag, o mage, o cardio. Känns inte som om det blir så länge o inte så högt tempo på crosstrainern idag, kroppen är mör. Men lite iaf ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar