fredag 27 februari 2015

Dagens middag

Jag hann både hänga tvätt (o vika) damma, rengöra badrummet o plocka ur diskmaskinen innan middagen skulle fixas. Dagen har med andra ord gått i ETT! Jag som hade tänkt en lugn o mysig dag :/ Fast mysigt har vi oxå haft :)
Middagen vart som sagt flygande Jakob..

Barnen åt o åt o åt kyckling! :)

Sen va det som vanligt dax för kvälls bestyren. Läste för barnen, tog mig en dusch o sitter nu här i soffan...
Fick hoppa träningen. Gjort alldeles för mkt för min kropp (revbenen) idag... Har väldigt ont just nu på vänster sida... Hoppas det är bättre i morrn!

Planen för morgondagen är först o främst min älskade sovmorgon (är ju som bekant INGEN morgon människa!) sen ska jag åka upp på Gränby o byta Idas kläder, kolla byxor o bh till mig, mission impossible fortsätter alltså... O så träning. Om kroppen tillåter. För barnen o Patrik blir det en mysig hemma dag. Barnen va så trötta i em o de behöver nog bara en lugn o mysig dag hemma... Med en seg morgon, o ut en sväng. Ljusslingan på överliggaren till staketet ska bort så de får fixa med det. Känns som om nu när mars snart är här så är det dax ;)
Sen ska jag kika om jag kan hitta nån film så vi kan ha film mys me barnen i morrn kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar