onsdag 11 februari 2015

Mys dag

En lugn dag idag. Barnen kommer dock inte alls överens idag :( Så det har varit en tuff fm som tagit all min energi... 
Lät de få måla en stund...

:)

Har tvättat två maskiner oxå... Annars har fm rullat på. Åt lunch o Tim har sovit, vaknade för en kvart sedan. Ida o jag mös i soffan medan! Är så sjukt trött idag!! O godis sugen :(( Igår kväll somnade jag till filmen strax efter kl nio, vaknade i soffan vid tolv tiden... Jag va TRÖTT efter gårdagen, o det sitter i idag... 
Får se vad vi hittar på resten av dagen. Ida snörvlar på, måste nog kolla hennes temp snart känns det som :/ Jag som sagt till jobbet att jag kommer i morrn. O denna vecka kan Patrik inte va hemma då han är ensam... Aja, får se hur detta ter sig. Med benet hennes går det bra, men så fort hon slår i knät (sätter sig på knä el så) så gör det ont....
Nu fortsätter vi mysa lite innan det är mellanmåls dax!

Nyvaken tomte kille! Hihi!


Tjohooo!!!


<3


Tröttis, el tröttisar kanske ;)

Känns som om jag lider brist på energi! Slog mig nu dock att jag inte varit ute varken mån, tid el idag. Inte bra! I mån va jag inne hela dagen på jobbet (hade samtal o lite pappersjobb, därför vart det så) igår spenderade vi ju dagen inne på sjukan o idag, ja idag har vi ännu inte tagit oss ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar