söndag 15 februari 2015

Kalas dag!!!

Underbart med kalas när alla samlas! Ids o Tim hade det skoj med sina kusiner <3 Ida verkar nöjd o glad med sina presenter. Dock liiiite ledsen över att alla som kom på kalaset hade köpt kläder, mamma o pappa hade som tur va köpt en radiostyrd bil som hon hade önskat sig. Svårt att förklara för barn att det är kul me nya fina kläder oxå! Hon är jätte nöjd med de kläder hon fick, det är inte det, o hon sa inte att hon va lite besviken på att det inte va så mkt leksaker, men jag såg det på henne o hon sa nåt lite tyst som nog ingen skulle höra... Men hon va ändå väldigt glad o säger att hon är så nöjd sååå med födelsedagen! :D Tyckte gästerna kunde ha stannat längre, helst sova över sa hon! Gullunge <3 Hon älskar när alla är samlade!!!

Cupcaksen, frostingen ville inte samarbeta när jag skulle ha på den, så de vart ju inte vidare snygga :/


Dukningen som Ida gjorde :)


Födelsedagsbarnet öppnar paket ;)


Nom nom ;)


Ni kan ju ignorera min snygga min me dubbelhakan!! Hahaha! Heeeemskt!!!!!

Åt en liten bit tårta, en cupcake o en kolakaka. Men nej, fy bubblarns va sött!! Inte sugen igen faktiskt!!
När gästerna hade åkt hem åkte Patrik o handlade lite till dagens middag. Tacos! När barnen fyller år får de välja middagen o Ida valde såklart tacos! ;) Medan han va iväg tittade två tröttisar på tv en stund. När Patrik kom hem fixade jag middagen medan han duschade o badade barnen o när de va klara käkade vi. O som barnen åt! De va hungriga ;) Det va gott o få mat i magen. Efter det tog jag mig en dusch o fixade barnen för kvällen. De har slutat med välling. Den tog slut för några dagar sedan o då sa barnen själva att nu har de slutat med välling! De har ju bara druckigt en halv flaska i var, o kunnat få när de varit sjuka. Men nu går det o få i dom yoghurt, smoothie el nå så t när de är sjuka så. Ibland har de inte velat ha välling heller, el inte druckigt upp. Så nu är det inga blöjor o inga nappflaskor här hemma. Känns bra mysko efter 4 år med både och! 
Efter ha röj o fixat här hemma, o även hunnit me en maskin tvätt, packat barnens väskor till i morrn, packat min träningsväska, tagit fram kläder till barnen o mig ;) o förberett frullen (det som går) till i morrn bitti så är jag nu helt slut!!! 
Soffläge gäller nu tills det är sovdax ;) 

I morrn är det jobb 9-17 som gäller. Jag lämnar barnen o Patrik hämtar. Jag åker direkt till Gränby o tränar efter jobbet. 
Längtar redan tills jag får komma hem o mysa med mina hjärtan i morrn. Mina fina underbara barn. Ni är bäst!! Älskar er oändligt mycket!!!!!! <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar