måndag 16 februari 2015

Inte bara positivt

Att tvätta o sprita händerna heeela tiden är inte snällt mot huden :( Röda, torrutslag o sprickor....

Är värre än det ser ut :( O vädret gör det heller inte bättre....

Magsjuka går på på jobbet så man kan inte va försiktig nog...

Som vanligt sov Ida längre idag när de behöver upp tidigt. Men hon vakanade ändå av sig själv kl 7.20 när jag hade tänkt väcka henne! En lugn o stressfri morgon o en kanon lämning va en bra start på veckans första arbetsdag, o den längsta! Dagen på jobbet gick bra. Åkte direkt o tränade även om jag kände för o åka hem o äta o sova :/ Sååå trött o hungrig!!! Men kämpade på på gymmet o det kändes gött efteråt! :) Orkade inte byta Idas kläder utan handlade lite på kvantum innan jag drog hem. Tog mig en dusch o käkade sen middag kl 19.45...

Avocado me keso. O fil o flingor ;)

Till det tittade vi på en serie vi börjat kolla på. Nu tänker jag snaaaart gå o lägga mig. I morrn är det jobb 7.30-13.20 (börjar en halvtimme tidigare då jag ska ha ett utvecklingssamtal, o slutar tidigare då jag ska till tandläkaren kl 14 :/ ) Jag har ångest över att jag ska dit. Känns inte alls nå bra :( Hatar att gå till tandläkaren o är livrädd för vad de ska säga, hål? (Har haft ett enda i hela mitt liv) men framför allt hur mkt mina spänningar, att jag biter ihop så jag knappt får upp munnen på morgonen, har gjort för skada....
Får se om det blir träning på kvällen el ej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar