onsdag 18 februari 2015

Far o dotter. Mor o son.

Ang helgen dårå. Har sjutit på det lite erkänner ja ;) På fre morgon drar mannen o dotra till Gbg me Patriks mamma. De pratades om det i julas då Marita ville åka tåg dit sj me Ida. Men Ida har inte varit sugen på o åka så långt utan mamma el pappa, el Tim. Hon har ju precis fyllt fyra så visst kan jag förstå henne. Vi har inte pressat henne men frågat lite då o då om hon vill åka dit me farmor. Men nej, hon är medveten om att det är lååångt dit ;) Men när Patrik frågade om han oxå skulle följa me, ja då ville hon minsann! :) Gullungen <3 Så vid elva på fre morgon drar dom o kommer hem på sön em/kväll. Det känns alltid i mamma hjärtat att va ifrån sina barn. O nu blir det två nätter. O så ska de åka tåg! Måtte det gå väl. Alltid nervös att nåt ska inträffa (kalla det mamma instinkt) men känns faktiskt skönt att hon har pappan med sig. O jag hoppas o tror att de kommer få det så bra! Ida pratar om att hon ska packa sin fina resväska i morrn kväll....

Hjärtat mitt <3

Tror det är bra för alla i familjen att barnen får lite egentid me en förälder. Vi pratar om att göra det oftare, men det är ju alltid så mkt roligare o va tillsammans när man är ledig ju! Hihi!

Detta innebär ju att jag o Tim får en helg själva :) Han ska få sova borta! Hahaha! Nej men på fre ska vi först lämna Patrik o Ida vid tåget, sen åka ut till Alunda o hälsa på Sara. Sen ska Tim få välja om han vill sova hemma me mamma el hos mormor o morfar ;) Det får helt enkelt bli hans val! Om han vill sova där går jag dit me han tidigast strax innan middagen. På kvällen kommer syrran hit o vi ska laga mat o ha det trevligt o mysigt :) På lör ska vi ner på stan o käka brunch, ska bli såååå gott!!! Längtar!!! Sover Tim hos mormor o morfar hämtar jag honom efter brunchen, men sover han hemma går jag dit me han innan bruchen o hämtar han efter ;) Sen har jag planer för han o mig både på lör em o på sön. Vi kommer ha det så kul o mysigt!!!!! <3

Mitt andra hjärta! <3

Det kommer nog bli en bra helg detta, på alla sätt o vis! Men kommer sakna min lilla skrutta!!!!!!! <3 O jag vet några syskon som kommer längta efter varandra! :)

Godnatt på er godingar!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar