fredag 13 februari 2015

Räknar ner...

Till sov dax för barnen. Vissa dagar bara känner man så... 
Vi va ute drygt en timme. Inte alls skönt men barnen roade sig. Ute bråkas det mindre oxå. När vi kom in lekte de på ett bra dag utan tjafs o vi mös lite. Hade lovat dom pannkakor till middag idag när vi va ute. Hade grädde kvar från när vi pt våfflor igår. Men tji fick jag när vi kom in o jag upptäckte att det inte fanns nån mjölk! Jag höll bokstavligt talat på o bryta ihop!!! Meeeen, jag löste det som vanligt ;) Tog havremjölk ist o det vart riktigt gott!! Barnen åt 2.5 pannkaka i var, vilket de inte annars brukar göra. Så det måste va bra betyg! Eftersom jag mår som jag mår skippar jag träningen. Ist tänker jag nu, när Patrik kommit hem, stänga in mig i vårat sovrum o lägga mig o vila en timme. Vill inte somna kl åtta, har inte tid med det. Så går o vilar, åker o handlar, fixar käk till mig o mannen, hem o äta o sen baka kolakakor. Hoppas inte kl blir alltför sent....


Dessa är riktigt goda! Barnen älskar dom! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar