lördag 14 februari 2015

En förväntansfull tjej

Skruttan hade lite svårt att somna i kväll, jag är ju oxå spänd! Hahaha! Älskar att få ge!!!

Ballongerna :) Det vart lite sista minuten ändringar pga lika köp. Hoppas hon blir glad av detta!!


O paketen.... :)

Efter förra inlägget åkte jag upp o tränade. Så himla skönt!!!! Köpte sedan det jag hade glömt o gick sen o hämtade ballongerna. Skulle hämtat dom kl 19.30 i kväll men hade ingen lust o åka tillbaka en tredje gång till Gränby. Så de blåste upp dom på engång o så fick jag me dom! :) När jag kom hem tog jag mig en dusch. Mös sedan me mina två små sötnosar medan mannen fixade middag. En middag som vart riktigt god!! När vi hade röjt undan efter middagen bakade jag o barnen cupcakes, men när vi satte in dom i ugnen upptäckte jag att vi glömt det smälta smöret som snällt stod kvar på diskbänken.. Gah!! Behöver jag tala om att jag va nära till gråt??!! Grejen va den att jag köpt jätte söta rosa formar, som ju nu bara va o skrota :( Gick till Willys o fick nöja mig me ett par små formar de hade där. Även om Ida vart nöjd så stör det mig....
Gjorde en ny sats när jag kom hem medan Patrik la barnen. När det va klart satte jag igång me o försöka mig på o köra rosor, i sockerpasta. Färgade vit sockerpasta gul o så började jag skulpturera (Ida ville ha gula rosor) men alltså jag kan inte påstå att jag vart så nöjd :/ Tror dock inte blir det, som tur va ;)

Hahaha, det får duga, va ju första gången så!!


Fick även sällis av mannen som oxå hjälpte till o göra rosor :) 16 st vart det sen orkade vi inte mer, tog ändå 1.5 timme... Men då får iaf alla en varsin ros ;) Efter det gjorde jag frostingen till cupcakesen, rosa ;) Tog ett tag o röja upp i köket efter :P Men nu kan jag äntligen slå mig ner i soffan o pusta ut lite....

Tagit mig ett glas Cola zero o några godisar, men alltså nej, det är inte gott!! Föööör sött!! Får inte i mig det...

I morrn tänker jag ta mig en liiiten bit tårta o en cupcakes, sen får det va nog!! Kommer säkert äta nå gotti på lör nästa helg (berättar mer om det) men sen blir det uppehåll till min födelsedag 29 mars! Mår så mkt bättre utan en massa socker!! 

I morrn är det alltså kalas dax!!! Weeeiiiii!!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar