onsdag 25 februari 2015

Hejsan hoppsan!

Så va det bara en arbetsdag kvar av denna vecka. På söndags kvällar känns det alltid så långt till nästa helg, o med tanke på hur denna vecka sett ut efter jobbet så längtade jag extra till denna helg. Nu är de värsta dagarna över. Hämtade barnen o idag gick det väldigt smidigt o vi va hemma redan 15.10! Skönt! Mamma kom på engång o jag åkte till sjukgymn. Nu är det så pass bra så behöver inte gå nästa vecka (om jag inte känner att det behövs) revbenen har hållit sig på plats i några veckor (håller tummarna att det fortsätter så) gör ju en hel del att jag kommit igång me träningen. När jag kom hem därifrån rullade resten av em på med lite tvätt o matlagning! Tim hade inte sovit idag heller så det verkar ju som om vi inte har nån som sover dagtid längre ;) Ibland växer de lite föööör fort!! :/ ;)
När Patrik kom hem drog jag o tränade. Idag körde jag rubb o stubb då jag inte tränat sen i lör. Men det gick bra! Hoppas jag kan träna i morrn, annars får det bli på fre! Min kropp mår bäst av o träna på em/kvällen. Då den är uppvärmd o jag klarar mer. Men huvudet föredrar träning på morgonen såklart ;)
Har tagit mig en dusch o parkerat mig i soffan :P Är nära på o somna...
Ida lånar ju min mob titt som tätt o tar kort på allt möjligt, o sig själv....

;) Hahaha!! <3

I morrn är det hem direkt efter barnen har hämtats, sen blir det en lugn o mysig em. Tänker bara umgås me mina hjärtan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar