lördag 21 februari 2015

Uppdatering från Göteborg!

Har pratat me skruttan o mannen. Hon ville dock prata med Tim o när han inte ville ville hon inte prata me mig heller :P Hon saknar sin bror rätt mkt! Men det går jätte bra för dom :) De har varit på universeum hela dagen. O avslutade den nu me middag på Jensen's Bøfhus....

Här pratade hon me mig :)

Här hemma är det en jätte trött kille.... Lekte en timme me Jonna men sen skulle hon äta middag. Han fick middag o nu har vi film mys :) Han har ätit två Hello Kitty glassar o druckit lite äppeldricka. Sen pausade vi filmen o bytte om till pyjamas o borstade tänderna....

Gott :)


<3 min Lill prins <3

Nu sitter han o myser i min famn... Tror nog han kommer somna här... Annars somnar han nog väldigt snabbt i sin säng sen, så blir det när man inte sover middag ;)
När han lagt sig ska jag rengöra badrummet. Plocka lite o skriva en matlista o nota. Sen blir det till o glo på tv, kolla lite serier jag spelat in i veckan ;) Äta kanske jag ska oxå... Är fortfarande inte alls hungrig. Men lär ju bli det ;) Tog fram den goda apelsinkycklingen jag gjorde i tors, så är det bara o koka lite ris till, fullkornsris ;)

Myyyys!!!!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar