fredag 6 februari 2015

Bättre sent än aldrig ;)

Har verkligen inte alls hunnit me o bloggat idag! Barnen sov till 7.30 i morse vilket va skönt då jag sov skit dåligt i natt (varje natt) morgonen rullade på. Strax efter kl 10 kom mamma. Va hos sjukgymn kl 10.30. Kom hem därifrån o fixade lunch. Sen sov Tim, han somnade sent, strax efter kl 13. Så han skulle egentligen upp 13.30, men jag va så trött så jag trodde jag skulle kräkas så ställde larm på 13.40 o la mig sedan i soffan. Ida satt hos mig o tittade på tv. Jag slumrade till en stund men när kl ringde 13.40 så kände jag bara att jag orkar bara inte!! Snoozade till 13.50 sen va det verkligen dax o väcka Lill killen :P Han kom o mös me mig o Ida en stund. Sen gick vi ut i köket o pärlade en stund :)

Idas o mitt verk! ;) Tim hade inte tålamod så inget han gjorde vart klart :P

Jag slängde sedan ihop en play doh deg o medan den svalade åt vi mellis. Sen vart det degande i drygt en timme :) Medan packade jag ihop det som barnen skulle ha me sig till mina föräldrar o sen degade jag en stund med dom :)
Åkte sedan o lämnade mina älsklingar hos mamma o pappa. Ida är otroligt stark måste jag säga! Hon drog Tim i ena pulkan till bilen o sen från bilen till mina föräldrar. Jag drog grejorna i den andra pulkan ;) Hon skulle absolut inte byta heller! Haha! Gullungen!
När de va lämnade drog jag till kraftkällan o tränade. Så jävla skönt!! Körde järnet på crosstrainern!! Körde såklart styrka oxå ;) Sen hem o duschade, mannen va redan klar! Sminkade mig o fixade mig i ordning o så tog vi bussen ner på stan o käkade på Dragon Palace! Oj så gott det va!! O mysigt! :) Tog en selfie på oss men jisses vad jag garvade när jag såg den! Patrik såg ut som en psyksjuk mördare el nåt :P hahaha! Bjuder INTE på den ;)

Kom hem för typ 45 min sen o ligger nu i soffan o glor på film. Men jag somnar nog snart.... Saknar mina sötnosar <3 Nästa helg SKA de sova hemma!!! Ida ska ju sova borta hela helgen 20-22 feb!! :(( Fast det blir kul för henne :) O pappan ;) Berättar mer om det sen!

Hoppas Du har en bra fre kväll!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar