måndag 22 september 2014

Swosh så va måndagen över!

Jag slutade ju egentligen kl 14.30. Men hade en sak på jobbet o fixa (ett underlag för utvecklingssamtal på ca 4 sidor) skulle göra om det helt från början utan mall mm. Så jag satte mig o gjorde det när jag slutade. Måste säga att jag vart stolt. Fixade en bra layout med logga mm mm. Impad av mig sj ;) Men tycker sånt är kul! När det va 10 min kvar till P-mötet gav jag mig ut på en 10 min RASK promenad. Hade inte varit ute på hela dagen så det va skönt!

Solen kikade fram oxå :)

Nån vila hann jag inte me som jag hade tänkt. Men det gick bra ändå! Satt me massa annat praktiskt under P-mötet oxå. Vart en produktiv dag! Mötet brukar hålla på till ca 20.30. Men vi va så effektiva idag så kl 19.20 sa chefen att hade vi nåt o fixa me kunde vi göra det annars fick man åka hem. Jag valde såklart det sist nämnda ;) Hade ju ändå jobbat över i nästan 1.5 timme ändå så! Så kom hem rätt tidigt. Pratat lite me mannen o uppdaterat varandra om dagen o rekat igenom kommande vecka. Som som vanligt är fullspäckad!

Nu tänker ja faktiskt gå o lägga mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar