tisdag 2 september 2014

Precis som de ska vara!

Nu är tatueringarna helt klara. Förhoppningvis ingen mer ifyllnad. Jag är pendant o vill att det ska vara precis så som jag tänkt det....

<3


Det vart så himla bra!!!!

Snabbt gick det oxå! Va hemma redan halv elva. Sprang in på årtahallen när jag ändå va där o handlade lite till middagen. Barnen va fortfarande ute o lekte med mormor när jag kom hem så vi fortsatte va ute till tjugo över elva. Då va det dax o gå in o äta lunch o mormor gick hem. När de ätit la jag Tim, han sover än, alldeles för länge egentligen :/ men jag behövde vila lite jag me. Så nu har jag hunnit gjort det typ 20 min. Ida har degat medan jag tagit hand om disk. Jag han även me o vika tvätt o tvätta o hänga en maskin i morse innan jag åkte. O rengöra badrummet. Nu är det dammningen kvar. Får se när ja orkar det ;) Nu måste Tim väckas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar