onsdag 10 september 2014

När man bara tok däckar sådär...

Vart inget inlägg igår som jag planerat. Det rullade på med först hämtning på fsk. Hem o förbereda middag o fixa lite. Vid fyra dök mamma upp för o passa Tim, de gick ut en stund :) Jag o Ida gick till Fredrika Bremer skolan för första gympa lektionen. Det va många barn o många föräldrar. Ida tyckte inte alls om det först, fast kompisen Lilly oxå va där, men sen släppte det. Jag fick inte sitta o titta på, utan skulle gå me henne runt hela banan, o det va en tuff bana, Phu! Haha! Efter något varv släppte hon min hand men jag skulle få bredvid hela tiden. Hon tyckte det va hur kul som helst o ville inte gå därifrån! Vi pratade om att jag nästa gång skulle sitta på bänken utanför o gången därpå i omklädningsrummet, vilket hon oxå tyckte. Men får väl se när det blir dax ;) När vi kom hem vart det till o käka middag på engång, mamma gick hem. O sen rullade de vanliga kvälls rutinerna på. Patrik kom hem sent då han först skulle me bilen till verkstan (JA, den åker dit ofta. Måste komma på vad felet är så vi kan sälja den!) sen skulle han till några affärer, bla kvantum o handla. 

Jag fick ett litet utbrott o gick o la mig kl nio. Hade haft huvudvärk hela dagen o dagen hade ju gått i ett. Så då orkade jag inte längre. O hungrig va ja o "fick" inte äta! La mig på sängen me kläderna på o SOMNADE. Det trodde jag inte jag skulle göra, på bara ett par min! Vaknade tre timmar senare o då va det ju bara o krypa under täcket liksom :/ Ändå kom jag knappt upp kl åtta i morse. Vad är fel???????
Denna dag vet ni ju redan. I morrn är det jobb 7.30-14.30, hämta hem barnen o hem o duscha o bada dom o så :) Vi skulle ha tagit me Jonna hem men hon är sjuk :( Så Ida lär bli ledsen i morrn.... Men så är det! Lika bra de lär sig att saker kan ändrad/inträffa. Ida kan bli lite ledsen men tar det oftast väldigt bra o det går över snabbt! :)

Igår hittade jag denna text, en som Patrik tycker jag borde läsa varje dag....

Så sant så sant....

Godnatt på er! En dag kvar sen 3 dagars ledig... Ser jag fram emot!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar