lördag 27 september 2014

Ett glas cola i min ensamhet...

Patrik drog iväg strax efter halv sex när jag kom hem. Så just nu sitter jag här i min ensamhet o dricker den godaste drycken...

Cola är bara såååå gott!!!!

Precis när jag skulle åka iväg efter förra inlägget kom Tim upp efter sin em vila. Han sov i över 1.5 timme. Egentligen får han inte sova så länge men då han hostat så o verkade vääääldigt trött lät vi han sova. Men han vart sååå ledsen när jag skulle åka igen. Gah!! Det gjorde ONT!!! Ville stanna hemma. Men hade lovat o hjälpa till... Kom iväg o plockade upp Amanda o så åkte vi. Kom till alunda strax efter kl två o då va det vara till o sätta igång o sortera o packa. Jisses vilket jobb alltså!! Stod o gick i tre timmar. Va huuuur mkt som helst o göra. Men jag behövde åka kl fem. Gissa vem som vart super glad när jag kom hem ;) Jag har längtat efter dig mamma sa han direkt när jag kom innanför dörren o så fick jag en kram <3 Gick o satte mig o mös direkt med dom i soffan. Tim är super hängig, han låg mot mig o jag hämtade host medicin. Men han total vägrade!!! Han vråla för fullt! Fick inte i han nåt... La han i min famn o efter en stund somnade han. Kl va bara sex. La han i hans säng o så slog jag på Jake o piraterna till Ida o hoppade in i duschen. När Jake va slut hämtade jag en bok så fick hon dricka välling o lyssna på saga i soffan. När kl va sju kom Tim upp. Han kissade o ville sedan lyssna på saga han me. Han fick oxå välling som jag hade hoppats på att han skulle få i sig. Men han fick bara i sig lite... Trodde inte han skulle somna om men innan det ens hade gått tio min sov han i sin säng igen, utan någe bök. Ida tog desto längre tid på sig o somna, men sen så! 
Får se när mannen behagar dyka upp. Själv ska jag slö titta på Jurassic Park som börjar nu. Kommer nog somna snart. Mår inte alls nå bra... Blääää...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar