söndag 21 september 2014

Förberedd!

Har förberett för morgondagen. Packat barnens "dagis" ryggsäckar, fixat min väska o lagt ner frukt, regnjackan (ska tydligen bli regnigt o blåsigt i morrn :( ) mina skor (eftersom jag köpt ett par nya ska ett annat par väck, har Patrik bestämt om ja köper skor! Haha) så de gamla gympadojorna får ha sin plats på jobbet ;) Packat ner jobb kläderna o tagit fram kläderna som barnen ska ha i morrn, o mina me ;) Är såå skönt o ha det klart, bara o kliva upp o klä på sig! Har fixat det fint här hemma så vi är redo för veckan. O även fixat min frulle o mellis till i morrn...

Jordgubbs o banan smoothie ;)

I morrn hinner ja bara träffa barnen en stund på morgonen. Hatar sånna dagar!! Men ser fram emot våra fyra lediga dagar sen :) 
Blir nog inte mkt till uppdatering i morrn! Men hoppas Du får en bra start på veckan!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar