fredag 5 september 2014

O så packar vi in lite till i den redan fullspäckade helgen!

Dagen gick bra idag. Jag fortsatte o göra hösttavlor me barnen på fm. Sen har vi varit ute mkt, i det härliga underbara vädret!!
Hämtade hem barnen vid tre. När vi kom hem vart det som vanligt en fruktstund i soffan. Så skönt o varva ner lite. Sen vart det fullt ös me kojbygge mm :) Lisa o Jonna kom förbi o barnen lekte en stund medan ja o Lisa bokade biljetter till bion i morrn. Vi kommer åka ner o äta lunch först o sen bio, Pettson o Findus. Jag plockade iordning lite o sen började jag me middagen. Helstekt fläskfilé i ugn me grädd o cantadou sås, lök o soltorkade tomater. Pressad potatis o sallad. Sååå gott det vart!! Viktor (Patriks polare) kom strax innan kl sex o då åt vi. Barnen va inte alls blyga! :)
Min bror hörde av sig när jag höll på me maten o frågade om jag ville va barnvakt då de va sugna o gå på bio. Klart man ställer upp när man kan! Vet hur uppskattat det är! Så vid halv sju rullade jag åter till Stavby (jobbar nämligen bara en liten bit från min bror). Då åkte Kriss o Cassi in till stan. Jag hann mysa en stund med Isolde innan det va dax för henne o sova...

:)


Fasters gosisar!!!! <3 

Isolde somnade snabbt medan hon drack välling o sussar på. Nästa gång vill jag minsann träffa henne lite längre! 
Jag o Isadora sitter nu o myser o har tagit oss en kvällsfika till Kalle Anka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar