söndag 28 september 2014

När man känner sig som en gammal urvriden disktrasa...

Idag orkar jag ingenting!!!! Är helt slut! De senaste veckorna börjar ta ut sin rätt o igår va det fullt ös fast jag inte mådde nå bra...
Tim hostade lite i natt. Han är hängig idag me. Hostig o snorig. Leker på bra vissa stunder o då märks det inte så mkt. Men sen bryter han ihop o man märker att han inte är på topp... Han får bli hemma i morrn o jag likaså. Om Ida fortsätter va pigg o frisk får hon gå till fsk i morrn. Patrik ska försöka hitta på nåt me Ida i em. Så hon o Tim får komma ifrån varandra lite. Jag måste försöka rycka upp mig o få nåt gjort här hemma ;)

Mys me Fia Lotta som ALLTID ska göra nån grimas el toka sig framför kameran :P

Nu ska Ida visst sminka mig. Tur det är låtsas smink ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar