torsdag 25 september 2014

Som en fredag fast det är torsdag!

Tänker hela tiden att det är fredag, o så är det bara torsdag. Härligt! Jag skulle gott kunna tänka mig o jobba tre dagar i veckan o va ledig fyra ;) Jobba 50%!! Hihi! Men är glad för den lediga dagen jag (vi) barnen har. O de tre lite tidigare dagarna. Så ska inte klaga!
Idag va det som vanligt god?morgon kl 6... Men barnen gick upp strax innan kl 7 då Patrik åkte till jobbet (han börjar tidigare idag o i morrn o nån dag nästa vecka då han måste sluta tidigare både tors o fre nästa vecka) Jag låg kvar i sängen o drog mig till kl 8. Sen va det dax för frulle! Mysigt me tända ljus! Fast trist att det är grått o regnar ute...



Jag har avancerat! Gurka på mackan, det ni! ;)

Har bäddat o vi har bytt om. Idag måste vi va effektiva :P Ska fixa klart mig sen ska vi påbörja hösttavlorna! Måla idag o så får det nog bli till o limma i morrn!

Jag skriver matnotan nu. Så det är klart!

O intar andra koppen kaffe ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar