fredag 12 september 2014

En spontan kväll, det ni!!

Vi hann va ute o leka på em en timme till kl fem. Sen in o stekte köttfärs o maten va klar lagom till mannen kom hem, jag kan ja ;) När vi precis ätit upp skickade syrran ett sms o undrade om vi skulle hyra film o mysa lite. O först kände jag bara att jag inte orkade ta mig iväg, ja o Patrik hade precis pratat om o krypa upp i soffan me lite gott o se nån film. Men sen kände jag, "va fan, är länge sedan vi sågs nu" Så hon hämtade upp mig o vi drog till Heidan o hyrde en film o köpte liiite godis, fick inte ens i mig de lilla lösgodiset jag köpt (typ 6 st!) haha! Men lite choklad åkte i ;) Vi tittade på The Colony. Fy bläää vilken läskig o äcklig film! Människor som äter varandra är inget för mig! Haha! Men vi hann me o prata lite iaf ;) 

Både mitt o Amandas godis :)


<3


Mami o papi <3

Tack för i kväll sis!!! Behövdes verkligen!! Måste göras om snart!!! Men då skippar vi filmen (då vi ändå verkar välja konstiga/dåliga filmer) o bara snackar ist! ;)

Appropå nå helt annat. Har funderat på det ett tag men bestämde mig nu i kväll. Jag ska ta bort fb appen. Jag tittar alldeles för ofta o det gillar jag inte. Tar tid som jag inte vill ägna åt fb. Man är ju inte inne länge, men just det här o öppna o titta gör jag hela tiden. Det har blivit ett beroende. Stress moment. Jag håller på o minimerar/gör mig av me vissa stress moment för o se om jag mår bättre. Fb kan jag kolla på datorn sen på kvällen el nåt. Har funderat på insta, men där är jag inte inne lika ofta o det kan man ju inte ha på datorn. Men jag får se!
Så vill ni mig nåt kontaktar ni mig säkrast på mob! :)

Nu är det hög tid för mig o sova så jag orkar jobba i morrn!

Godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar