torsdag 11 september 2014

Bredvid mitt sovande lilla hjärta!

Han har sovit en timme nu. Han får såklart sova så länge han behöver. Hoppas på iaf en halvtimme till, för hans skull! Jag la mig bredvid honom, ham sover i våran säng, tills han somnade. Så mysigt då han höll om mig <3 När han hade somnat gick jag upp o åt lunch, rengjorde i badrummet o har oxå tagit mig en skön dusch! Det nya shampot jag skaffat mig luktar sååå himla gott! :D Det är dör min hårbotten o det verkar hjälpa! Yey! Jag går inte o kliar frenetiskt hela tiden :P Hann även damma alla rum på fm medan Tim tittade på tv. Så i morrn är det bädda rent i våran säng o dammsuga som gäller. Skönt o dela upp det lite... Nu ska jag bara vila lite till ljudet av min snusande son <3 Sen ska vi hämta hem mitt andra hjärtegull! Tim frågade flera ggr vart Ida o pappa va o om de skulle komma hem snart... Gullungen!!!

Han är ju bara sååå söt på denna bild! Som alltid :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar