torsdag 25 september 2014

Snällaste papi!!!

Pappa kom hit strax efter kl fem. Då åkte jag o Patrik till banken o sen passade vi på o storhandla, pappa tyckte vi kunde det. Så det va skönt o få det gjort när vi ändå va ut o åkte. Kom hem o packade upp o fixade barnen. De kom lite senare i säng än vanligt, men är ju lediga i morrn så ;) TACK snälla pappa för hjälpen!!! Va guld värt!! Kul för barnen o gå va hemma me morfarn ist!
Det vart seeen middag för oss när allt va upp packat o vi jade duschat. Var egna burgare till två avsnitt av NCIS!

Idag kunde jag dessutom äta dessa me gott samvete!! :)

I morrn ska vi göra klart barnens höst tavlor, de kommer bli såååå fina!!! :D Sen blir det storstädning. Märka upp de sista kläderna, vilket oxå innebär en sväng till mm affären här o köpa maskerings tejp, tar det när vi ändå går ut. O så ska jag bada barnen tänkte jag. Patrik ska hämta sin cykel o sen ska jag ut till Alunda me alla kläder. Phu! Kraschar i soffan i morrn kväll skulle jag tro! Hahaha!

Nu är jag oxå grymt trött. Ska gå o lägga mig. Ska bli såååå skönt!!! Borsta tänderna först bara ;)

Godnatt 

Ps. Ingen av mina inlägg publiceras när jag vill. Skit mysko!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar