tisdag 30 september 2014

Det gick ju bra!

Tjugo i tio va de klara. Hämtade då Ida som vart jätte glad!!! Hon sa dock att hon hade haft sina fingrar i munnen... Hmm, tror faktiskt på henne... Aja. Spännande o se sen då... Me Tim hade det gått jätte bra! När ja skulle hämta honom höll de på o fota barnen till hallen mm. Hon visade mig bilderna på Tim som va sååå fina!!!! Skjorta på o fixad frilla såklart ;) 
Vi gick iaf till ankdammen när vi gick hem..

:)


<3

Ankorna vart glada för brödet! Sen tog vi en lite längre vända hem genom skogen. Vi hade ju tid på oss så :)
När vi kom hem gjorde jag morgon rycket (som jag inte hann i morse) bädda sängen, plocka i o ur diskmaskinen o vek tvätt. Sen va det dax för lunch!! Har nu lagt Tim men då han inte vaknade förren kl 7.30!! :O så är han ju inte så jätte trött än. Tar nog ett tag innan han somnar... Jag passar på o mysa me Ida framför hennes favvo...

Jake o piraterna!!!

Det har tittats alldeles för mkt på tv de senaste dagarna. Blir så när nån/båda är sjuk/sjuka. Enda sättet att få Tim o varva ner lite. Men idag har jag varit hård. Det hanns inte me o titta i morse. O när vi kom hem o de ville titta sa jag ifrån. Ida fick vänta tills nu när Tim ska sova en stund (ett sätt att få henne o varva ner oxå) När Tim vaknar stängs tvn av o sätts inte på förren middagen ska lagas. De hinner ju inte riktigt titta efter middagen då de lägger sig knappt en timme efter vi ätit. Men det här me o lägga dom senare kanske funkar... Ida vaknade vid sju o Tim halv åtta. STOR skillnad mot halv sex, sex. Får se om det bara va en lyckoträff el om det kan funka!!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe!!! O kika efter ett recept till fisk, helst me creme fraish :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar