onsdag 24 september 2014

Phju!!!

En vecka där det är nånting VARJE kväll... Ser fram emot en ledighet på fyra dagar. Dock är tors o fre kväll oxå fullspäckad, o lör em...
I mån va det ju P-möte, igår gymmet, idag va Patrik iväg o lämnade in cykeln efter jobbet så jag o barnen åkte o hämtade honom efter middagen. Sen har jag gått igenom en hel SÄCK med barn kläder (o me tanke på strl på barnkläder kan ni ju bara tänka er hur mkt det är!) Jag va ju me på en klädbytardag i våras o nu är det alltså dax igen! Men märkte om nästan allt då jag sänkte priset lite ;) o sen bestämde vi oss för o skänka en hel del av det som inte blir sålt. Så det känns bra! Har fortfarande en kartong me vinterkläder o gå igenom. Overaller, skor, mössor, vantar mm. Ska fixa det i morrn. Kan va en del som behöver tvättas oxå kanske. På fre kväll åker jag ut med det till alunda tänkte jag (så det är vad jag gör fre kväll!) o i morrn när Patrik kommer från jobbet packar vi alla in oss i bilen o drar till banken, som en miljon andra i morrn... Suck! Men vi har dragit på det länge nog nu o det får inte bli för sent! O när vi kommer hem därifrån gissar jag att jag får fortsätta märka kläder (beroende på hur mkt jag hinner under dagen i morrn) ska nämligen oxå pyssla me barnen har jag lovat :) O så måste vi ju ut! Så vi har en rolig dag framför oss i morrn! :D Visst ja, ska skriva en matnota oxå då det KAN finnas möjlighet för mig o komma iväg o storhandla sj i morrn em, men vi får se ;)
Nu ska jag ta mig en dusch o sen sova, ska bli riktigt skönt!!

Dagens middag (ska som sagt handla i morrn så man taget vad man haver)

Ris o fiskpinnar. Barnen va glada o klagade inte iaf ;)

Just de, om ja inte handlar i morrn em ska jag ju göra det oxå i morrn kväll. Jisses, det vart mkt nu :/ Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar