fredag 19 september 2014

Swish så gick dagen så fort!

Kan ju börja me o säga att idag har jag gått. Först till fsk o lämnade Ida, sen till affären o så hem. Sen till fsk o hämta Ida, för att upptäcka att jag glömt cykel nyckeln hemma (suck, gah o skit!!!) Ida (o jag) ville ju såklart ha hem cykeln. Så vi gick hem o så gick vi än en gång till fsk. Haha! Iof såg vi något väldigt spännande på vägen dit...

Kolla mamma!!!!


En stor o luden larv, hur spännande som helst ju!!


Den gick över hela vägen...

Ja, o så cyklade vi hem dårå ;) Tim fick mkt frisk luft i vagnen. Härligt! Han hade 38.2 i morse o även nu på kvällen. Äntligen va det inte över 39! 
När vi kom hem käkade vi mellis, jag tog som vanligt kvarg...

Även barnen gillar dessa :)

Sen va det fullt ös här som vanligt ;) Jonna o Lisa kom o frågade om Ida ville komma ut o leka med dom, så fixade burgare till Ida o Tim så hon kunde få komma ut o hinna leka. Så hon kilade ut medan jag fixade klart min o Patriks burgare ;)

Gott vart det!!! :)

Sen kilade jag oxå ut o gjorde dom sällis ute. Tim byggde duplo hus me pappan :)

De somnade rätt snabbt i kväll barnen! Förresten! Det hade gått jätte bra för Ida idag!! O hon hade inte ens frågat efter snutten o filten! Yey!!! De hade även satt upp tider man kunde fylla i när man ville fota barnen. SKÖNT!! Tog den första tiden kl 14. Så vi kan gå hem sen!

Nu har jag tänt ljus o gjort det fint o mysigt här hemma tills gästerna kommer...

Mysigast me hösten är tända ljus... :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar