onsdag 17 september 2014

I skenet av...

tända ljus! Har röjt upp lite här hemma o tänt ljus. Mysigt!


Barnen sussar sen ett litet tag tillbaka. Dagen har gått i ett fram till nu. Har varit extra trött idag igen. Fattar inte... 
Kom hem till en varm Tim som hade 39.1 i temp. Ändå är det full rulle på honom. Fattar inte! En annan hade legat däckad! Man får ta honom o sätta sig i soffan för o få han o varva ner lite. Är ju inte så lätt heller när man har Ida som är hur pigg som helst! Patrik är hemma me dom i morrn me. Jag jobbar 7.30-14.30 o sen åker jag hem me Sara ett tag för att sedan åka tillbaka till jobbet kl 18 för föräldramöte. Så det blir en lång dag... Behöver Tim va hemma på fre är jag hemma me honom. Skulle tro att det blir så då temp är såå hög nu. Men får se. Ida sa igår att hon ville till "dagis" idag, för hon är ju inte sjuk. Fick förklara att hon måste va hemma då Tim hade kräkts. Dock vet ja ju nu me 99% säkerhet att det va pga hals o slem. MEN jag är inte den som ljuger o hemlighåller o skickar dit den ena när jag inte är säker. Självklart skulle Tim må bra av o få va lite själv hemma så han kan få vila. Men nu är det såhär. På fre kanske Ida får gå om Tim är hemma. Men det får hon välja själv! Vill hon inte behöver hon såklart inte! ;)

Nej, mysa lite me mannen kanske då vi knappt träffades igår o det blir lika i morrn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar