lördag 20 september 2014

Man hinner liksom inte me!

När man har besök vill man ju va social me dom. Inte sitte me mobilen hela tiden. Men just nu har vi lite mobil tid tror ja ;) 
Vi satte uppe o pratade framåt småtimmarna igår. Så sovmorgonen va välbehövlig! Barnen sov ända till 6.45 i sina sängar. Otroligt! Men sen va det verkligen fullt ös ända fram till frullen kl nio ;) Jag försökte sova fram till nio, det gick sisådär! Haha!
Camilla o Richard kom in då oxå (de sover i ett övernattningsrum som ligger här bredvid som föreningen äger) När alla hade ätit o vi pratat lite o fixat oss i ordning cyklade vi alla till 4-h gården. Tur vi sparat våra gamla cyklar ;)
På 4-h kunde man rida o åka kärra efter traktor. Barnen fick välja vad de ville göra, inte så svårt o lista ut vem som valde vad ;)

Tim fick åka traktor kärra me pappsen :)




Sen fick de prova sitta i traktor!!


Häftigt tyckte Tim!! Så lycklig!! :D

Ida valde ju ridningen dårå...

O jag hade fingret i vägen... Suck!


O så lyckades hon blunda på denna dårå ;)

Sen tittade vi på de andra djuren....





Här lekte de länge o hade jätte skoj!!!

Sen va de trötta. De andra cyklade hem medan ja cyklade till Gränby för o handla till middagen. Vart lite mer än jag tänkt. Tur man hade cykeln! Sen gick jag in på kicks för o köpa foundation (har min favvo från make up store) kom därifrån me en ögonskugga oxå! :) Super fin! O en vända in på skopunkten slutade i ett par skor oxå ;) Bilder kommer sen!

När jag kom hem va det dax för lunch. Barnens farmor kom oxå. Sen rullade dagen på med ute lek mm. Middag vart tacos ;)
Nu somnar nog snart barnen. Resten av oss sitter o slöar i soffan...

O jag me en kopp kaffe ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar