tisdag 9 september 2014

Sömn är överskattat va?!

Sitter o försöker få i mig frukost, lite små stressad. I natt sov jag än en gång sämst! Kanske ska sluta tjata om min sömn o allt nu. Men eftersom detta är en blogg, där jag som sagt vill försöka va så ärlig som möjligt, blir det mkt sånt här nu. Mitt liv ser ut så här! Det är tur jag har två underbara små bustroll som alltid finns där o som alltid får mig att känna en bra känsla! Älskade barn!! <3 O en man som man kan lyssna, resonera o diskutera me. Ni skulle hört oss igår! Haha! Kunde tillslut inte hålla mig för skratt. Han slutkläm va iaf: -Det finns nog nån bokstavskombination för det me! ;) Sagt om mig o mina tankar o krav. Ska berätta mer om det i ett inlägg när jag har lite mer tid!
Nu ska jag dricka upp kaffet o sen åka. Jobb 8-14.30. Hämta barn, hem o förbereda middagen sen ska jag o Ida på hennes första gympa lektion kl 16.30 i Fredrika Bremer skolan. Nära o bra! Ska bli spännande!! Mamma är snäll o passar Tim medan!

Hur kan man klara sig utan kaffe?!

Dax o åka! Ha en bra tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar