tisdag 1 juli 2014

Separations ångesten smyger sig på...

I morrn åker barnen o mannen iväg. Kommer hem på LÖRDAG!! Hur ska jag klara mig?! Tur jag jobbar ons o tors. O att Sara kommer hit på lunch på fre. Försöker fylla dagarna lite iaf ;) Har städning o ett projekt o ta itu me här hemma. Men att vara utan barnen sååå länge :( Man är inte skapt att vara ifrån sina barn så länge. MEN har varit det förut. Dels när Patrik o ja va till London o dels förra sommaren när han gjorde samma sak, hälsade på sin mormor o morfar me barnen när jag jobbade. Då de ändå är med sin pappa känns det inte riiiiktigt lika jobbigt som när vi åkte till London. Men ändå, hua :(
Går nog bra ;)

De hade haft en toppen dag me pappan o somnade som stockar 19.15! Haha! Jag kom ifrån jobbet lite tidigare. Kan jobba in den halvtimmen när de är borta ist! Så jag va hemma redan kvart i fyra. Skönt! Hann sitta ute me barnen ett tag innan middagen va klar. Spenderade all tid me barnen, måste ju passa på! Patrik gick ut o gick när jag läste för barnen o när han kom tillbaka gick ja ut o gick mitt mysiga promenadstråk...

Solen sken o den värmde lite :)


Älskar denna väg!

Foten klarar en lagom promenad på ca 3 km. Får lite ont men det går o härda ut! Vågar inte gå en längre vända än. 

Jag har även suttit o fyllt i lite papper...

Dax för årets medarbetarsamtal me chefen i morrn ;) Alltid lika nervöst, men brukar gå bra! :) Är en hel del frågor o fylla i. O kluriga sådana. Man får tänka till ordentligt. Vilket iof är bra!!

Tog mig en dusch o har nu slagit mig ber i soffan. Är sjukt trött. Natten va inte så rolig. Har så fruktansvärt svårt o sova!! Ska bli skönt o välbehövligt o få tre ostörda nätter (men allt beror faktiskt inte på barnen, har svårt o sova fast dom sover oxå...) o två sovmornar. Ska ta tillvara på dom o va en pigg o glad morsa o fru på lördag när de kommer hem! :)

Är du vääääldigt känslig så titta inte vidare....
Har tagit bort kompressen på fingret. Tejpen ska sitta 5 dagar. Syns inte så mkt just nu. Men hoppas det ser bra ut där under :/ Ingen infektion, då borde jag ha ondare o va svullen tycker ja. Nu gör det "bara" ont om ja snuddar nåt me fingret, o använder det...

Syns som sagt var knappt nå...

Nu ska jag ta min astma spray (bricanyl) jäkla förkylning o inte vilja ge med sig!!!

Två dagar kvar, en låååång, o en koooort, sen SEMESTER I FYRA VECKOR!!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar