söndag 20 juli 2014

Denna söndag lider mot sitt slut...

Vid halv elva gick jag upp o åt frukost. Sen drog jag mig lite mer i sängen. O vid tolv när Tim skulle sova middag va jag snabb o sa att han kunde få vila bredvid mig i sängen = en timmes sömn till ;)

Hur sött är inte detta liksom!! <3

När vi vaknade vid ett fick barnen lunch o sen drog vi o badade. Åkte från badet vid fyra o åkte upp på kvantum o handlade. Kom hem o packade upp allt o gav barnen middag, grillad kyckling o potatis sallad. De älskar grillad kyckling!! Potatis salladen va de mindre förtjusta i...

När de åt kom mamma o pappa, vi hade nämligen frågad om de ville komma o passa barnen ngr timmar o lägga dom :) Så när de kom cyklade ja o Patrik till pizza hut o intog pizza buffén! Perfekt så här dagen efter :P Idag FÅR jag svulla. Bara jag är back on track i morrn igen!

Lite kaffe på maten :)


Nästan tre glas me iskall cola drack ja ;)

Det va riktigt goda pizzor. Men oj så mätta vi är!! Kom hem för typ 20 min sen. Barnen hade inte somnat än men tror de är nära nu ;) Mamma o pappa har gått hem o jag ska ta mig en dusch innan det blir en film kväll. Ska bli skönt o bara softa i soffan! 
Tack mamma o pappa som passade barnen ett par timmar så vi kunde gå ut o äta lite själva :) <3

I morrn, då ni! Då ska vi göra nåt som jag längtat efter men som oxå kan gå åt skogen!! Berättar mer sen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar