lördag 5 juli 2014

Första frukosten ute!

Vi brukar inte ärr frukost ute, där i mot alla andra mål, om vädret tillåter. Dels brukar det va kallt när vi ska äta, vi äter nån gång mellan kl 8-9 lediga dagar. Solen kommer till uteplatsen runt 9.30-10 o då blir det riktigt varmt! Älskar markisen vi har som gör att vi kan få skugga på altanen!!

Den skyddar ju även mot regn ;)

Jag sitter just nu här under o äter frukost. O trots att det är lite soldis är det VARMT!! Underbart!!


OCH jag vaknade fem min innan kl ringde, skit trött!! Har drömt en massa konstigt o där med sovit dåligt... MEN om några timmar kommer mina hjärtan hem!! :D Som jag längtar!!!! Då ska det gosas, mysas o busas för fulla muggar!!! <3

Men först har jag en massa saker ja måste hinna me. Så det är bara till o sätta fart!! ;) Får se om det hinns me så mkt mer uppdatering under dagen!

Hoppas Du får en underbar dag denna lördag!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar