torsdag 24 juli 2014

Morrn morrn!!

Vaknade för 10 min sen. Skulle säkert kunna somna om. Men har sovit tillräckligt o vill inte sova bort hela dagen...

Rätt skönt o kunna vakna vid den här tiden o bara ligga o dra sig!

Har masat mig upp till soffan o tittar på Våra bästa år :P haha! Följde ALLTID det för måååånga år sedan, innan Ida kom. Sedan dess har jag nog bara sett ett par avsnitt. Det är ju sååå segt egentligen. Har liksom inte ro o kolla på det...

Sitter o tittar ut på solen, o tänker på semestern....

På måndag börjar Patrik jobba igen, känns skit trist :( Vi vill ha honom hemma en vecka till!!! Jag o barnen har ju nästa vecka med. Men det krävs att jag har med mig en extra vuxen när vi åker o badar. Tror inte jag vågar åka sj med två så små. Får se vad vi hittar på den veckan. Har ju varit en toppen semester med toppen väder!! Men den har gått ALLDELES för fort!!! Tre veckor gemensamt är för kort! Nästa år SKA vi ha fyra tillsammans!! Barnen får i vilket fall 6 veckor nästa år... Ni ser, jag tänker o ser redan fram emot nästa års semester! Haha! Men vi har ju en nästan 3 veckors semester o se fram emot i jul oxå ;)

Nej, nu drar jag till Willys o fixar färskt bröd till frullen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar