lördag 19 juli 2014

Dagarna bara rinner iväg!!

Förstår inte vart dagarna tar vägen! Vi är sååå sega på morgonen! Äter inte frukost förren runt 9.30-10 nånting o sen är det bara ett par timmar kvar tills Tim ska sova o sen är det lunch. Efter DET kan man hitta på nåt! Idag på fm va Patrik iväg med tjejerna o matade ankorna. Jag o Tim åkte till kvantum o handlade lite. Igen. Det går åt när vi alla är hemma o man äter både frukost, lunch, middag o ibland mellis hemma. 
Jag känner mig trött idag o extra tung i huvudet. Men förstod varför när vi kom ut från affären. Det är jätte mörkt på himlen runt omkring oss. Säkert åska på g. O då blir det sånt tryck i luften o det känns i huvudet....
Vi hade planer på o åka till badet efter Tim sovit o vi fått i oss lunch. Men får se hur vädret ter sig... Håller tummarna att vi slipper åska o regn o kan åka o bada... Men hör nu hur det mullrar ute :(

Sitter o tar mig en kall en...

;) Är ju sååå gott!! 

I kväll väntas trevligheter!! Längtar!! :D Lite egen tid, för typ första gången på semestern (Patrik har ju haft ett antal) så det ser jag fram emot! Extra plus om vädret varit på topp!! Men det blir kul i vilket fall!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar