torsdag 17 juli 2014

Bad bad bad!

När vi satt o åt frukost o såg den klar blåa himlen kände vi alla för o åka o bada! Känns ju bara dumt att åka till två olika ställen bara för att! Så vi slängde ner lite frukt i en kasse, tog badväskan o drog till badplatsen!
Det va ett perfekt ställe me lite folk o lugn o ro.
Förutom att gruset gjorde skit ont under fötterna, o att det dök upp en snok jävel knappt en meter ifrån oss o förstörde hela dagen för mig. Panik, ångest!! Kunde inte andas, tårarna sprutade o jag ville bara hem!! Men Patrik övertalade mig o stanna för barnens skull. Satte mig några meter därifrån på säkert avstånd. Gick inte nära vattnet nå mer... Suck!! Det va hemskt!! Hatar min ormfobi!!!
Barnen märkte som tur va ingenting utan fortsatte leka som ingenting. Patrik lekte med dom o jag agerade badvakt genom att sitta på betryggande håll men me bra uppsikt över dom. Dessa bilder tog innan...



En liten Tim som ville värma sig hos mamma en stund <3


Rulla i sanden för att sedan doppa sig va en höjdare!!


Älskade hjärtan <3 Ida ser jätte röd ut men kan lugna er med att hon inte är det. Där i mot har de både fått mkt färg! Vi är alltid noga me o smörja on barnen me solskyddsfaktor 30!

Nu är vi hemma. Tog bara 5 min me bil o åka. Vi brukar cykla men Patrik cyklade nästan 2 mil igår så han va inte så sugen på o cykla ;) Tim somnade precis när vi körde in på parkeringen, som vanligt! Haha! Måste varit trött som somnade så snabbt! Han ska strax väckas, så han somnar i kväll! Jag o Ida sitter o myser i soffan. Jag ska strax ta mig en dusch o sen ska vi äta lunch. Efter det ska nog jag o Ida hitta på nåt. O Tim o Patrik! Men frågan är bara vad? Står helt stilla med idéer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar