söndag 27 juli 2014

Lite mys me älsklingarna!

Försöker att inte bry mig om söndags ångesten. Jag är ju faktiskt ledig en hel vecka till!! :)
Åkte o handlade en massa förut så det är välfyllt här hemma inför veckan. Ida önskade tacos idag vilket passade bra idag då rusk vädret drog in. Men lagom tills vi skulle äta kom solen fram o det är stekhett igen! Hann dock vädra ut i kylan o stänga igen på solsidan när solen kom fram, så nu är det rätt skönt här hemma!! Medan mannen röjer undan efter middagen myser jag me barnen i soffan. Senare blir det mys me älsklingen :)

Ida gosar in sig i mig... Har ont i huvudet säger hon, hon sa det o morse me.. Har gått bra under dagen men nu på em har hon varit väldigt seg, tyst o mest myst i soffan :/ Vet iaf att hon fått i sig bra med vätska idag!


Tim står o gosar me sin snutte o tittar på barntv :)

Jag är som vanligt nuförtiden, trött!! Har liksom ingen ordning på sömntimmarna på nätterna... Sover länge ena dagen o alldeles för kort nästa... Får ju skylla mig sj. Jag vet att jag mår som bästa av ca 7 timmars sömn. Mannen tex, behöver bara 6 timmar. Så olika kan man ha det... Nej, mysa vidare innan de ska sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar