måndag 14 juli 2014

Redo för äventyr!!!

Em o kvällen gick himla snabbt! Knappt jag hann me. Lyckades riktigt bra me grillningen, så jag är stolt över mig sj! :) Pappa tyckte det va gott o det va så kul att han va här! Barnen vart så glada så o efter maten satt vi i deras rum o lekte :)
Pappa gick när barnen skulle läggas. De ville höra en lång saga o det vart det! Inte långt efter ja lästa klart somnade Ida o Tim inte långt där efter! 
Jag fixade matsäcken tills i morrn...

Fyra sallader, alla olika ;) Melon, vindruvor o såklart muffinsarna ;) drickan står i kylen, även yoghurten!

Gillat verkligen barnens matlådor. Man får plats me tex pastasallad el annat o äta under, sen lägger man som en bricka på o där kan man ha tex macka el nåt :)

Väskan me alla badkläder o annat är packad. Så i morrn när vi ätit frukost är det bara o packa kylväskan o sen åka! Toppen!! Nu håller vi tummarna för vädret oxå!!

Jag kan ääääntligen sätta mig i soffan! Skönt!! I kväll blir det till o lägga mig SENAST kl tio, så jag orkar me morgondagen! Men det ska bli så himla kul!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar