lördag 26 juli 2014

En ordentlig sovmorgon o måååånga timmars nattsömn!

Skit trist!! Somnade i soffan vid nio. Patrik väckte mig vid tio o sa att han fixat sovrummet (bäddat upp sängen, dragit ner persienner o rullgardin) o att jag skulle gå in dit o lägga mig o fortsätta sova. Jag somnar ju som bekant vääääldigt sällan i soffan. Men jag va totalt slut igår!! Masade mig iaf upp o in i badrummet o borstade tänderna, sovandes nästan, haha! Hörde lite i bakgrunden sådär att Patrik sa att han vattnat blommorna ute o  rengjort badrummet. Bra då! ;)
Jag vaknade till en gång vid fyra o gick upp på toa. Sen vaknade Ida närmare halv sju, så hämtade in henne o sen somnade vi båda om faktiskt! O vaknade inte förren Tim kom in kl 8.40!!! :O Undra hur länge vi sovit om inte han kommit in :P Dax o börja sova länge nu när Patrik börjar jobba på mån o vi om en vecka... 

Jag sov otroligt nog (el ja, halv sov) fram till 10.15... Så jag har sovit sjukt många timmar i natt.. Men huvudvärken? Den finns där... :(
Sitter i soffan me en kopp kaffe, idag tänker ja ta det lugnt...

Har så svårt o få i mig varmt kaffe när det är så här varmt... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar