lördag 26 juli 2014

Försöker coola ner mig i soffan...

Jisses vilken värme det är alltså!! Phju!! Barnen hade lite svårt o sova, dels för att Tim inte sovit alls idag men mest pga värmen skulle ja tro. Men de somnade till slut! Mannen har dragit hem till en polare o jag njuter faktiskt av att få lite ensam tid. Jag mår lite sisådär just nu... Därför huvudvärken finns där... Det är för mkt i huvudet o det känns allmänt bläää...
Men till hösten, när jobb drar igång igen, visserligen bara om drygt en vecka, men då ska stora förändringar ske här hemma. Bara till det bättre! Är jag knäpp som gillar rutiner, som behöver det för att inte allt ska falla?! Jag gillar dessa sommarveckor när man gör vad man vill när man känner för det, det behövs det oxå! Men jag blir lätt trött, psykiskt o fysiskt... Men samtidigt är detta underbart!! Aja, nog tjatat om det ;)
Jag sitter o tittar på en film, en film helt i min smak o definitivt inte mannens ;) Det är denna....

Har sett den förr. Men kommer inte ihåg så mkt. O så gillar ja ju filmer me musik o dans! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar