tisdag 22 juli 2014

Lite egen tid

Mannen åkte iväg vid sex tiden med min pappa för o fixa bromsskivorna på pappas bil....
Jag o barnen, som va såååå trötta, mös i soffan tills det va lägg dax för dom. Mamma kom förbi en stund precis när jag skulle lägga dom o det blev två super speedade barn som va jätte arga när de skulle lägga sig. Men efter att jag lugnat ner dom lite o de druckit upp vällingen tog det inte lång tid innan de sov. 
Mamma o jag satt o pratade en stund men hon gick för typ 30 min sen.
Jag har slagit igång förr förra avsnittet av Lindsey Lohan på datorn... Nästa avsnitt har jag på tvn ;)


Jag är sådär sjukt trött så det känns som om jag håller på o bli sjuk... Men det är nog förhoppningsvis bara tröttheten! I morrn är det nya tag som gäller o vi ska ha skoj!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar