tisdag 15 juli 2014

Furuvik!

Va osäkra i morse på hur vi skulle göra då himlen inte såg för lovande ut. Men det regnade inte o barnen va förväntansfulla! Kom dit kl 10 precis när de öppnade.
Måste säga att vi valde rätt dag. Lagom lite me folk o lagom varmt. Det kom lite regn stänk o på em en rejäl regnskur. Men den varade bara några min ;)

Vi kollade på en massa djur, åkte hur många karuseller som helst, åt picknick, glass o avslutade som vanligt med lite bad! Men det va under kallaste laget så det vart inte så länge. Rullade där ifrån 18.50, tio min innan de stängde ;)
Efter några min i bilen slocknade barnen. Tim som sa att han skulle va vaken heeela vägen hem! Haha!
Kom hem strax innan kl åtta. O det va bara o bära in barnen i deras sängar, klä av dom o så sussade de vidare. Skönt! Patrik åkte iväg o handlade lite frukost o lite annat. Jag gjorde tråk görat. Plocka upp o hänga upp alla badkläder o handdukar, o ta hand om matsäcken o sånt. Skönt när det är klart!
Tagit mig en dusch o sitter i soffan. Har för tredje dagen fruktansvärd huvudvärk :( Så pass så jag mår illa! Kom redan strax efter lunch, så det va bara o härda ut. Tror det va därför jag däckade i bilen på vägen hem. Jag som ALDRIG kan sova när ja åker! Nu slumra ja till lite lätt, men ändå! Halsen värker oxå o även bihålorna. Vill inte bli sjuk igen!! Då sjukanmäler ja mig!!!

Men iaf, vi har haft en toppen dag på alla sätt o vis!! Stefan, Towe o Ella kom oxå dit :) Barnen verkade glada o nöjda med dagen! De fick köpa ett varsitt gosedjur o leksak o Amazonas shoppen oxå :) O de fick oxå rida! Ida red helt sj, stora tjejen :D

Här kommer några bilder, som vanligt är alla fotade med systemkameran...

Mys killen Tim <3 Som äääälskar o gosaaaa!!!


<3


Klappar getter...






Åker flod båt o Amazonas :)


:)


Stefan, 
Ella o Towe!

Wohooo!!! Ida gillar ju mest när det går fort o upp o ner ;)

Nu blir det chill i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar