tisdag 22 juli 2014

Snyggaste kvälls frippan o pepparkaka!

Det är ju så sjukt varmt så har slängt upp håret i en stor knut på huvudet. Soooo ugly!!! Men inget nån ser ;) Den åker säkert ut snart ändå då jag hatar o sova me toffs! Haha!
O jag har verkligen fått färg denna sommar, fast jag inte varit ute o "stekt" hela dagarna. Bara några timmar varje dag....

Linjen från bikinin... Nu ser det ju ut som om ja skulle va jätte röd oxå. Men det är ja inte, det är ljuset i badrummet som luras!

Har tom fått kommentarer på att jag fått så mkt färg! Hihi (man måste få skryta lite ibland) dock är det bara på överdelen. Skit mysko o skit fult!! De är i solen lika mkt... Benen är ju omöjliga att få färg på!! Haha!
Nej hörrni, nu ska jag faktiskt sova! Tidigt för en gångs skull!

Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar