onsdag 23 juli 2014

Sol, bad o huvudvärk!

Vaknade med lite huvudvärk. Bestämde oss för o dra o bada. Så vi testade o åka till lyssnarängen. Mamma följde me oxå :) Vet inte varför, men varken ja el Patrik gillade det ställt så mkt... Men barnen hade kul! Min huvudvärk vart allt värre o värre. Vid halv ett vart vi tvungna o åka hem, Tim va trött o han behövde sova o de båda äta lunch innan de skulle iväg igen. När vi kom hem sov Tim. O jag tog en värktablett mot migrän/spänningshuvudvärk o la mig o slocknade. Vaknade efter en timme. Mös me Ida o Tim en stund medan Patrik plockade ihop deras grejor. För en halvtimme sedan skjutsade han dom till sin mamma där de ska sova :) Hur vi ska spendera kvällen vet vi inte än. Beror lite på min huvudvärk...
Patrik gav mig en energidryck, har inte fått i mig nå kaffe el nåt idag, så hoppas på att det ska hjälpa...

Ska kanske hugga in på en andra? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar