söndag 13 juli 2014

Såklart man måste!

Har man så mkt jordgubbar måste man ju göra nå kul av det! Det vart vaniljmuffins me jordgubbar o choklad! 

Barnen o jag lyckades knåpa ihop dessa godingar!!

Ida tyckte dock de smakade sådär... Hon gillar mest jordgubbar som de är. Vi har fortfarande två skålar me jordgubbar i kylen, så det blir till o äta massa jordgubbar nu. Ha det i salladen mm :)

Efter middagen åker barnen till deras farmor o sover. O så hämtar vi dom strax innan lunch. Mest för att vi ska få en mys kväll, sova en hel natt o sovmorgon. Jag är så trött så det känns som om ja ska kollapsa! Varför kan jag inte sova på nätterna?!
Får våran del blir det nog bio. Sena bion som börjar kl 21, o håller på i TRE timmar!! Hur jag nu ska orka det... Massa kaffe, energi dryck o kanske man hinner me nån vila?! 
Ska försöka norpa åt mig ngr minuters vila nu när barnen o Patrik sitter o leker me lego ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar