torsdag 31 juli 2014

Ett tips!!

Jag har färgat håret sen jag va 12 år, alltså i... 18!! år har jag hållit på o färgat :S Har provat alla möjliga märken o haft favoriter. Sist jag färgade håret testa jag ett nytt märke som va skit!! Jobbigt o hålla på med då det vart tovigt o inte spec drygt. O skölja ur det va ju omöjligt! Höll nog på i 20 min men det kom fortfarande färg. Trots att jag duschade håret två ggr om dagen rann det där ur i fyra dagar efter. O det va skit svårt o borsta ut håret direkt efter färgningen. Never ever den färgen!!! Men denna, som jag använt två ggr förut, äääälskar jag!!!

Hm, va suddigt det ser ut :/ Är iaf Loréal Exellence!

Hur smidigt som helst o jobba med. Känns jätte dryg o liksom "förökar sig" (el hur man ska förklara, haha) när man har i det i håret. Färgen blir jätte fin! Den är super lätt o skölja ur. Efter bara nån minut är vattnet klart. O det är lätt o smidigt o borsta ut efter! Me like a lot!!!
Kommer en dålig sneak peka på mitt nyfärgade hår här...

Som vanligt är inte ljuset i badrummet så tilltalande på bilder :/ O så är ju håret mörkt....

Men är super nöjd me färgen o det här känns verkligen som JAG :D

Nu ska ja ta o kika i den nya H&M katalogen. Alltid lite kul o bläddra i katalogerna, även om man sen beställer på nätet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar