lördag 12 juli 2014

När man borde...

Sova!!!! Har alltid svårt att sova när mannen är ute. Vet inte när han kommer hem o i vilket skick! Dock va det bra länge sedan han kom hem riktigt kalas. Så det är skönt ;) Men brukar inte kunna sova förren han är hemma. Igår kunde jag va uppe hur länge jag ville, men orkade inte så länge. Idag behövde ja komma i säng i tid, o nu skriver ja här! Svårt att komma i säng i tid när man haft sovmorgon...
Med tanke på att lill killen börjat få tänderna längst bak (en har kommit upp, en på väg) så borde jag se till o få mina timmar av sömn. Han sover ju lite oroligt, vilket jag förstår, men när barnen sover dåligt gör ja det me...
På mitt nattduksbord står det jag behöver för en natt....

En flaska vatten, nässpray o lipsyl ;) 

Varit nässprays beroende i typ 12 år nu... Vill sluta, men hur?! Helt sjukt! Läkaren tror det kan ta upp till ett år innan näsan är tillbaka till det normala när ja slutat. Vem kan gå ett helt år utan o kunna andas ur näsan?! Inte jag iaf... Den enda anledningen som gör att jag verkligen vill sluta är att man kan förstöra smaklökarna, o att inte känna nån smak på det man äter är ju värdelöst!! Tänk att man kan bli beroende av en sån sak. Borde finnas rehab för sånt ;)

Nej hörni! Godnatt på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar