torsdag 3 juli 2014

Bokat o klart!!!! :D

Patriks 30 års present är nu bokad betald o klar!! Ni kan få veta ;) Behövde berätta för Patrik så han inte undrar va pengarna på mitt konto tagit vägen :P O av praktiska skäl. Han fyller ju inte förrän den 10 november o detta är inte förrän 4 januari. Vi ska nämligen åka till Sälen, Lindvallen!! :D Jag är såååå glad!! Patrik sa att det va nåt han ville. O då nappade jag direkt! Mysigare finns inte! Vi ska åka sön-tors. Gillar vi det blir det nog nåt vi kanske gör varje år ;) Jag vet att jag älskar det, älskar o åka skidor o va i fjällen (konstigt o prata om detta på sommaren :P Haha) Men har aldrig åkt dit med barn. Denna resa ska barnen med på :D Det kommer bara bli såååå bäst!! Även mamma o pappa ska me. O kanske bror me fam *hoppas* kul o åka flera! Vi kommer ha egna stugor. Jag tog en lite större till oss på 55kvm. Med ett sovrum där barnen får sova :) Så stör man dom inte om man sitter uppe o pratar, spelar spel mm. De ska få åka dom me. Tim blir ju nästan 3 då o Ida 4 (jisses vad de växer) så de kommer, om de vill,få gå på skidskola. Jag kan ju lära dom en del också. O pappa me. Kan tänka mig hur söta de kommer se ut! Hihi!

Känns så underbart o ha en resa o se fram emot i höstmörkret sen! Tittade i kalendern o insåg att barnen kanske kan få 3 veckors ledig vid jul också. Jul veckan, nyårs veckan o v 2. Hur underbart är inte det!! (men nu ser vi fram emot en underbar sommarsemester ;) Hoppas värmen kommer så barnen o vi kan få bada lite!!)

Här kommer bilder på stugan...
 
Stugan :D
 
Allrummet....
 

Köket....
 

 
 

Man skymtar sovalkoven bakom ;)
 
 
Sovalkoven...
 

Sovrummet...
 

Badrummet...
 
 
Älskar att det ser ut som en riktig fjällstuga! Så som det ska vara! O det är 250 m till backarna o liftarma :D Som sagt, detta kommer bli toppen!!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar