söndag 27 juli 2014

Semesterns sista dag...

Iaf för Patrik. Men det känns som det för oss alla... Men ska försöka göra den sista veckan för mig o barnen så bra som möjligt! Har några roliga saker jag tänkt vi ska göra.. O är det nån som vill ha en play date så hojta till! ;)

Kom inte i säng förren kl 01.00 igår... Blir väl så när man sover så många timmar som jag gjorde natten innan :/
På fm åkte vi till Towe, Stefan o Ella. De bor just nu i Towes föräldrars hus då dom är bort resta. Där fanns en pool barnen (o Patrik) badade i...

Skoj!!

O så grillade vi korv till barnen. Vi åkte hem vid halv ett så Tim fick sova. Jag skyndade mig ut på en promenad innan åskan kom...

Svettigt trots att solen gömde sig...


De mörka molnen drog in snabbt. Ingen åska än men det kommer nog skulle jag tro...

Nu är det dax o åka o handla så vi har så vi klarar oss i veckan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar