tisdag 22 juli 2014

O så va vi hemma...

Efter nästan 2 timmar på stranden ville inte barnen bada mer. Tim ville hem sa han. De va såååå trötta!!!
Vi hade de dock riktigt kul på stranden me vattenkrig mm :P Vatten va kallt men det gick helt klart o bada i det. Det va skönt avsvalkande :)
Vi checkade ut efter frullen då allt ändå va färdig packat i bilen. O så parkerade vi den vid stranden...

När vi kom dit va det nästan inga där. Skönt!! Det kom fler o fler under tiden...


Underbart o sitta såhär i vattenbrynet o doppa fötterna!

När vi skulle åka hem gick det väl knappt 10 min. Sen somnade Tim me två mariekex i handen :P Vi hade tur o de släppte på bilar på färgat precis när vi kom dit. Vi vart sista bilen på o jag fick köra så nära bilen framför det bara gick! Ändå gick luckan bakom inte o fälla upp helt :S Läskig!! Men de kör så ibland o det är inte farligt som tur va. Bara obehaglig känsla!
Hela vägen hem sen sov Tim o Ida, Patrik sov en stund. Jag va o ÄR fortfarande sjukt trött!!!!
Köpte med oss lunch hem när vi kom o körde in på gården. Har ätit o packat ur bilen. Det är SJUKT varmt ute!!! Så vi blir nog inne resten av em. Barnen är fortfarande super trötta. O vi me... Så de ska badad av. Jag ska ta mig en dusch o sen blir det nog lite film mys o lite lek här hemma :)
Som alltid sover man dåligt i tält. Men annars har det varit helt underbart!! Skulle absolut kunna göra det igen! Skulle dock vilja ha ett mkt större tält el husvagn ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar