lördag 12 juli 2014

Morrn morrn!!

Nyvaken. Men fortfarande trött?! Fick ett samtal i natt som gjorde att adrenalinet steg jag fick hjärtklappning, ont i magen o va nära på o börja gråta (exakt va det va vill jag inte gå in på) Ingen rolig känsla iaf. O när allt sedan löste sig, o vi hittade den försvunna personen, så va jag ju pigg o alert! Hade svårt för o somna om... Usch, nä nå sånt vill jag INTE va me om igen!! Hua!! Hann tänka en miljon saker o detta va INTE likt personen!! Vad hade hänt?!  Som ur en hemsk film!! Men jag är glad att den som ringde gjorde det. O att det till slut löste sig!
Efter ett tag kunde jag oxå somna om... Men har sovit dåligt i natt, drömt mkt...

Idag är det molnigt ute, inte alls lika varmt som tidigare i veckan...

Vi hade MINST så här hela veckan i Göteborg!

Skönt me en lite paus från den extrema värmen. Men vill ändå ha sol o varmt, lagom varmt ;) Idag vet jag inte vad som händer.. En maskin tvätt sen är allt från resan (både nytt o gammalt ;) ) upptvättat. En storhandling måste göras. Skulle gissa att det blir jag! Tar me mig ett av barnen som sällis tror ja :)

Nu ska jag få i mig lite frukost tror ja... Hoppas Du får en underbar lördag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar