tisdag 29 juli 2014

Nostalgi!

Mamma ringde o hörde om vi inte ville möta upp dom vid Lafsen (i Rasbokil) för bad! Sagt o gjort, vi fixade matsäck o tog vårt pick o pack o åkte dit! :) Läääänge sedan jag va där, badade ALLTID där när ja va liten!
Vi va där i många timmar o kom hem vid kvart över tre...

Gott me vindruvor!!


Haha, mamma ser arg ut :P Fast det va hon inte ;)


På väg till bilen...


Anna va oxå me! :)

Blir inte så mkt bilde när de badar, då har jag för fullt upp me o kolla på dom, så mob stannar i väskan!
Ida hoppade o plaskade på som vanlig förgylla muggar!! Tim me men han gillar o sitta vid kanten o gräva lite oxå :) Det va jätte skönt där i vattnet o det va fint o fräscht!! :)
När vi kom hem sov Tim o han fortsatte sova en stund i vagnen när ja la honom där. Fick dra in honom i hallen då det är 39 grejset på uteplatsen, så där kunde jag verkligen inte ställa honom!
Jag har slängt in en maskin tvätt o håller på o fixa med middagen. Ris o kassler i ugn. Är sååå hungrig!!  Så det får väl bli till o knapra sallad för min del :/ O lite av det andra! 
Jag är verkligen helt slut vid den här tiden varje dag. Fattar inte!! Kanske beror på värmen... Ska iaf ta mig ut på en promenad lite senare. Ska bli skönt!!

Än så länge är inga planer bestämde på att vi ska ta oss iväg nånstans. Blir städa av för fulla muggar om det blir som dom säger: åska o regn. O så får det bli film mys!! :) Vid fint väder får det bli städning på fm o sen plaska i poolen här hemma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar